CORONA update 21 oktober : De Nederlandse Vereniging heeft (opnieuw) tijdelijk haar deuren gesloten.

De epidemiologische situatie met betrekking tot COVID-19 is helaas opnieuw bijzonder ernstig. Het volledige land bevindt zich sinds maandag 16 oktober op basis van de COVID-19 barometer op alarmniveau 4 (zeer hoge alertheid). Het overlegcomité van de verschillende regeringen van België heeft daarom besloten tot strengere regels vanaf maandag 19 oktober. De maatregelen gelden voor de duur van één maand, waarna een evaluatie volgt. Gezien de zorgwekkende situatie en gelet op het feit dat onze leden met een hoge gemiddelde leeftijd tot een risicogroep behoren, heeft het bestuur besloten om onze club opnieuw voor onbepaalde tijd te sluiten.Dit betekent dat we tijdelijk weer een stille periode tegemoet gaan, maar ook dat zal weer overgaan. Laten we elkaar bellen of mailen en zo met elkaar in contact blijven. Samen kunnen we het coronavirus verslaan!Ook zullen we, met uw hulp, het ledenjournaal weer opnieuw leven in blazen tot het moment dat we u weer in ons gezellige clubgebouw kunnen ontvangen en onze activiteiten weer zullen hervatten.Let goed op uzelf en op uw naasten!

Hartelijke groeten, namens het bestuur, Caroline Ernst (secretaris) , Tervuren, 20 oktober 2020