Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Welkom op de NV Kunstgalerij

De NV Kunstgalerij met Monique Geeroms

Het was een vriendin die 25-jaar geleden Monique vroeg om tezamen met haar een 3-jarige avondopleiding te gaan volgen in schilderen en decoratie. In 1999 slaagde ze met glans. Een leerkracht van deze opleiding stelde haar voor om vervolgens naar de academie te gaan. Schoorvoetend heeft ze dat gedaan.

Daarna begon ze tentoonstellingen te bezoeken in Nederland en Duitsland en nam ze deel aan groepstentoonstellingen met de academie. Ze kreeg veel steun en aanmoediging van haar echtgenoot. In mei 2011 werd ze voorzitster van de plaatselijke kunst en hobby vereniging. Na enkele tentoonstellingen organiseerde ze in 2015 de allereerste Kunstwandeling. Sinds een paar jaar volgt ze nog steeds 1 x per week het Kunstatelier voor 50+. Hier en daar een handje helpen. Je kennis delen onder de medecursisten etc. Sinds haar pensioen in 2018 is ze zich nog meer gaan toeleggen op haar hobby met verf en potloden.

Voor de periode van februari/maart zullen haar schilderijen in de Nederlandse vereniging pronken. Ze houdt van (kritische) “Feed-back.” Enkele van haar schilderijen ziet U hieronder. Ze zijn te koop in de range van € 250 – € 800

3-delig Abstract, geel-oranje

Gedroogde aloë vera